Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je het antwoord op enkele veelgestelde vragen over onze producten en diensten. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Je kunt altijd contact met ons opnemen, dan proberen wij jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Je kunt ons bereiken via het ons contactformulier, via onze social media kanalen op Instagram en Facebook of schrijf een email naar klantenservice@veganmasters.nl.

We bezorgen in heel Nederland en in België in het grootste gedeelte van Vlaanderen. (Met uitzondering van Vlaams-Brabant en Brussel.)

We bezorgen in Nederland op maandag, woensdag en zaterdag tussen 8:00 en 22:00. In Vlaanderen bezorgen we op woensdag en zaterdag tussen 8:00 en 15:00.

Als je jouw bestelling op onze eerstvolgende bezorgdag wilt ontvangen, plaats dan je bestelling uiterlijk de dag ervoor vóór  8.00 uur ‘s ochtends. Je hebt jouw bestelling dan de volgende dag tussen 8.00 en 22.00 uur in huis. 

Jouw bestelling wordt aan de deur geleverd door onze bezorgpartner Leen Menken. De dag voor de levering ontvang je van hen een bericht via e-mail met de verwachte bezorgtijden een tracking-code waarmee je kunt volgen waar jouw bestelling is en in welk tijdsvak jouw bestelling aan zal komen. Op de dag van de levering zal het tijdvak steeds nauwkeuriger worden aangegeven naarmate de bezorgtijd dichterbij komt . 30 minuten voor aankomst ontvang je daarnaast nog een SMS met de bevestiging dat de koerier eraan komt.

Van elke bestelling die succesvol op onze website wordt geplaatst wordt een bevestigings-mail verstuurd. Als je deze niet hebt ontvangen, check dan eerst even je spam-box. Jammer genoeg komt dit mailtje hier af en toe in terecht. Nog steeds niets ontvangen? Neem dan a.j.b. even contact met ons op.

Voor bestellingen die in Nederland bezorgd worden geldt het volgende:

  • Het minimale bestelbedrag voor onze webshop is €50.
  • Bij bestellingen tussen van €50 tot €70 betaal je verzendkosten van €6,99.
  • Voor bestellingen van €70 of meer is de bezorging gratis!

 

Voor bestellingen die in Vlaanderen bezorgd worden geldt:

  • Het minimale bestelbedrag voor onze webshop is €70.
  • Bij bestellingen tussen van €70 tot €100 betaal je verzendkosten van €6,99.
  • Voor bestellingen van €100 of meer is de bezorging gratis!

Bedrijfseconomisch is het voor ons helaas niet haalbaar om bestellingen onder de €50 in Nederland, of bestellingen onder de €70 in Vlaanderen te bezorgen.

Voor overige vragen over de bezorging van jouw bestelling kun je contact met opnemen met ons of met onze bezorgpartner Leen Menken.

In onze webshop staat op de detailpagina van elk product de ingrediëntenlijst onder het kopje Informatie.

Voor onze vriesverse bezorging kunnen we hier nu helaas nog niet omheen. Onze producten zijn zoveel mogelijk verpakt in PET1 en door de verpakkingskeuzes die wij hebben gemaakt, kan het plastic goed gerecycled worden.

We proberen altijd zo duurzaam mogelijk te ondernemen en onze impact op de wereld zo klein mogelijk te houden.

  • Door de keuze van vriesvers is het voedselverspil enorm gedaald en daardoor zijn we nog duurzamer geworden.
  • We werken met reststromen van ingrediënten.
  • Wij selecteren duurzame partners

Per gerecht zie je op de productpagina op het tabblad ‘informatie’ de ingrediënten terug. Hierin zijn de allergenen dikgedrukt weergegeven.

De Vegan Masters werken in een omgeving waar alle 14 allergenen worden gebruikt en zij kunnen, ondanks alle inspanningen, enige vorm van sporen niet geheel voorkomen.

Een aantal van onze maaltijden zijn glutenvrij. Deze kun je herkennen aan het onderstaande symbool in de productbeschrijving.

 

Wij garanderen de smaak en kwaliteit van onze gerechten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan krijg je gewoon je geld terug!

Om gebruik te maken van de geld terug garantie kun je een mail sturen aan klantenservice@veganmasters.nl met jouw klacht. Je kunt aanspraak maken op deze garantie als onze maaltijden niet voldoen aan jouw verwachting van smaak en kwaliteit, wanneer er iets beschadigd is tijdens transport, of wanneer je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdatum ontvangt. We kunnen je vragen om een foto van het door jou ontvangen product.