Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je het antwoord op enkele veelgestelde vragen over onze producten en diensten. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Je kunt altijd contact met ons opnemen, dan proberen wij jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe laat wordt er bezorgd en hoe volg ik mijn levering?

We bezorgen in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) op maandag t/m vrijdag tussen 16:00 en 22:00.

Houd alsjeblieft rekening met de onderstaande deadlines voor bezorging op bepaalde dagen:

  • Wil je jouw bestelling op maandag of dinsdag laten thuisbezorgen? Bestel dan vóór zondag 10:00 uur.
  • Het laatste bestelmoment voor bezorging op woensdag of donderdag is dinsdag vóór 10:00 uur.
  • En om op vrijdag te laten bezorgen (zodat je op vrijdag of in het weekend van onze gerechten kunt genieten), plaats je je bestelling vóór donderdag 10:00 uur.

Jouw bestelling wordt aan de deur geleverd door onze bezorgpartner Trunkrs. Op de dag van bezorgen ontvang je van hen rond 16:00 uur een bericht via e-mail met de verwachte bezorgtijd,  (op een half uur nauwkeurig) en een tracking-code waarmee je kunt volgen waar jouw bestelling is en hoe laat hij precies aankomt.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling?

Van elke bestelling die succesvol op onze website wordt geplaatst wordt een bevestigings-mail verstuurd. Als je deze niet hebt ontvangen, check dan eerst even je spam-box. Jammer genoeg komt dit mailtje hier af en toe in terecht. Nog steeds niets ontvangen? Neem dan a.j.b. even contact met ons op.

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Bijna! Momenteel bezorgen we alleen niet op de Waddeneilanden.

Wat zijn de bezorgkosten?

  • Onze producten worden thuisbezorgd bij bestellingen vanaf €20.
  • Voor bestellingen van €50 of meer is in heel Nederland de bezorging gratis!

Waarom kan ik pas bestellen vanaf €20?

Bedrijfseconomisch is het voor ons helaas niet haalbaar om bestellingen onder de €20 te bezorgen.

Overige vragen over bezorging

Voor overige vragen over de bezorging van jouw bestelling kun je contact met ons opnemen. Jouw bestelling wordt door onze bezorgpartner Trunkrs bezorgd. Voor specifieke vragen over jouw pakket of de tracking ervan kun je ook met hen contact opnemen.

Waar zie ik de ingrediënten van de producten?

In onze webshop staat op de detailpagina van elk product de exacte ingrediëntenlijst onder het kopje Informatie.

Kan ik de producten invriezen?

Onze producten zijn vers het lekkerst en niet al onze producten zijn geschikt om in te vriezen. De producten waar dit wel mee kan zijn onze wereldgerechten, party bites, pasta’s, curries, stamppotten, pizza’s en pastries..

Gebruiken jullie plastic?

Voor onze ultra-verse bezorging kunnen we hier nu helaas nog niet om heen. Onze producten zijn zoveel mogelijk verpakt in Kraftkarton en door de verpakkingskeuzes die wij hebben gemaakt bereiken we  80% reductie aan plasticgebruik. Ook kun je bij veel van onze verpakkingen het plastic scheiden van het papier en dit gescheiden weggooien.

Wat doen jullie op het gebied van duurzaamheid?

Wij vinden duurzaamheid heel erg belangrijk. Om zo duurzaam mogelijk te zijn, ondernemen wij de volgende dingen:

  • We hebben voor onze verpakkingen 80% plastic gereduceerd. Ook kun je bij veel van onze verpakkingen het plastic scheiden van het papier, zodat je het als gescheiden afval kunt weggooien. We blijven ook steeds op zoek naar nog duurzamere opties voor de verpakkingen.
  • In een aantal van onze producten, zoals onze soepen, maken we gebruik van geredde groenten die anders weggegooid zouden worden. Dit zijn groenten die in de supermarkt niet op tijd verkocht zijn of die hier en daar een lelijk plekje hebben, maar die wel prima geschikt zijn voor consumptie. Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan het tegengaan van voedselverspilling.
  • Om food-waste te voorkomen zijn wij aangesloten bij To Good To Go. We bieden hier tegen een scherpe prijs een box met onze gerechten aan die nog maar voor een korte tijd houdbaar zijn.

Welke allergenen zitten er in de Vegan Masters gerechten?

In de tabel hieronder zie je welke van onze recepten welke allergenen bevatten. (Een ‘+’ geeft aan det dit allergeen in deze maaltijd aanwezig is. Een ‘-‘ geeft aan dat het gerecht dit allergeen niet bevat.)

 

 EiGlutenLupineMelkMosterdNotenPinda’sSchaaldierenSelderijSesamSojaVisSulfiet
Poké Bowls             
Summer Bowl++++
Power Bowl++++
Ninja Bowl+
Salades             
Spice It Up++++
Pastas 











Layered Sensations++++
Veggie Overload++
Sandwiches             
Healthy Bastard+++
Pastries             
Dark Secret+
Monkey Bread+++
Pizzas             
Forever Green++
Sho-Karma++++
Tropical Jack+++
Curries             
Green Dream++
Pink Heart
Wraps             
Ghanoush wrap+++
Rainbow wrap++++
Kits             
Don’t be Chicken Burger Kit++++
No-Way Burger Kit++++
Karma Shoarma Kit++++
Party Bites             
Bite my Reng-a-dang+++
De Nada Panada+++
Green Drizzle++
World Kitchen             
Ready to Rendang!++
Thousand and One Grains++

De Vegan Masters werken in een omgeving waar alle 14 allergenen worden gebruikt en kunnen, ondanks alle inspanningen, enige vorm van sporen niet geheel voorkomen.

 

Welke maaltijden zijn glutenvrij?

Een aantal van onze maaltijden zijn glutenvrij. Deze kun je herkennen aan het onderstaande symbool in de productbeschrijving.

Op dit moment zijn onze glutenvrije producten onze Curries en onze Ninja Bowl.

Hoe kan ik de koelelementen verantwoord weggooien?

Onze koelelementen zijn 100% sustainable, je kan ze gewoon weggooien in de prullenbak, maar nog beter is natuurlijk om ze zelf weer in te vriezen en te hergebruiken.

Niet goed, geld terug garantie

Wij garanderen de smaak en kwaliteit van onze gerechten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan krijg je gewoon je geld terug!

Om gebruik te maken van de geld terug garantie kun je een mail sturen aan klantenservice@veganmasters.nl met jouw klacht. Je kunt aanspraak maken op deze garantie als onze maaltijden niet voldoen aan jouw verwachting van smaak en kwaliteit, wanneer er iets beschadigd is tijdens transport, of wanneer je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdatum ontvangt. We kunnen je vragen om een foto van het door jou ontvangen product.